Готуємось до батьківських зборів


Поради Девіда Льюїса.

Хочете зростити обдаровану дитину? Вам на допомогу -  поради Девіда Льюїса, котрий узагальнив досвід тисячі родин, де є обдаровані діти.
Я відповідаю на всі питання дитини якомога терплячіше і чесніше. Серйозні  запитання  і в висловлювання дитини я сприймаю серйозно.
У нас в квартирі стоїть вітрина, на якій дитина може демонструвати свої роботи. Я не сварю дитину за безлад в кімнаті чи на письмовому столі, якщо це пов’язано з творчим заняттям і робота ще не закінчена.
·            Я виділив дитині кімнату чи спеціальний куток винятково для самостійних творчих занять.
·            Я показую дитині, що люблю її такою, якою вона є, а не за її досягнення.
·            Я надаю дитині можливість виявляти турботу.
·            Я допомагаю дитині будувати її плани і приймати рішення.
·            Я намагаюся показати дитині цікаві місця.
·            Я допомагаю дитині поліпшувати результати її роботи.
·            Я допомагаю дитині нормально спілкуватися з дітьми і радий (а) бачити їх у себе в оселі.
·            Я ніколи не кажу дитині, що вона гірша від інших дітей.
·            Я ніколи не караю дитину приниженням.
·            Я купую дитині книжки за її інтересами.
·            Я привчаю дитину самостійно  мислити.
·            Я регулярно читаю дитині.
·            Я привчаю дитину до читання з дитинства.
·            Я пробуджую уяву і фантазію дитини.
·            Я уважно ставлюся до потреб дитини.
·            Я знаходжу час, щоб щодня побути з дитиною наодинці.
·            Я дозволяю дитині брати участь у плануванні сімейного бюджету.
·            Я ніколи не сварю дитину за невміння і помилки.
·            Я хвалю дитину за навчальну ініціативу.
·            Я вчу дитину вільно спілкуватися з дорослими.
·            Я дозволяю дитині гратися з усяким мотлохом.
·            Я спонукаю дитину вчитися вирішувати проблеми самостійно.
У заняттях дитини я знаходжу гідне похвали.  Немає тем, які я не обговорюю з дитиною.
·             Я допомагаю дитині бути особистістю.
·             Я допомагаю дитині знаходити телепрограми.
·             Я розвиваю в дитині позитивне сприйняття її здібностей.
·             Я ніколи не відмахуюся від невдач дитини.
·             Я заохочую в дитині максимальну незалежність від дорослих.
·             Я вірю  в здоровий глузд дитини і довіряю їй.
·             Якщо ви згодні з 20% цих порад, то вам необхідно терміново подумати над іншим.
·             Якщо поради влаштовують вас і відповідають вашій програмі виховання на 50% =, у вас все має вийти, бо є на це шанси.

·             Якщо ви виконуєте поради на 90%, дайте більше волі дитині і собі.

Коментарі